مدیرکل مدیریت بحران مازندران خبرداد:

ادامه جست‌وجوها در منطقه سیل‌زده چالوس| تعداد خودروهای مفقودی به ۹دستگاه رسید

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت. با ادامه جست‌وجوها در سیل جاده چالوس ۹ دستگاه خودرو که گرفتار سیلاب شدند، پیدا شدند که همه خودروها بدون سرنشین بودند.
کد خبر: ۱۴۶۰۹۱۰

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران درباره آخرین وضعیت در منطقه سیل‌زده چالوس اظهار کرد: محدوده بعد از مرزن‌آباد محور کندوان به‌دلیل طغیان سیلاب مسدود شد و تعدادی از خودروها که در محدوده رستوران پارک کرده بودند و خودروهای عبوری دچار آب‌بُردگی شد.
وی افزود: فعالیت‌های امدادی و خدماتی در جاده چالوس بلافاصله بعد از حادثه شروع شد و همچنان نیز ادامه یافت.مدیرکل مدیریت بحران مازندران بیان کرد: با ادامه جست‌وجوها در سیل جاده چالوس ۹ دستگاه خودرو که گرفتار سیلاب شدند، پیدا شدند.محمدی تصریح کرد: براساس بررسی‌ها تمامی خودروها بدون سرنشین بودند که گرفتار سیلاب شدند.وی با اعلام اینکه تاکنون فوتی و مفقودی در این مورد گزارش نشد، خاطرنشان کرد: عملیات پاک‌سازی و ایمن‌سازی برای تردد در منطقه کماکان ادامه دارد.مدیرکل مدیریت بحران مازندران با تاکید بر اینکه جست‌وجوها کماکان ادامه دارد، گفت: قطع یقین خیلی خودروهای پیدا کردیم بدون سرنشین بودند ولی با ادامه جست‌وجوها در این زمینه می‌خواهیم به اطمینان کامل برسیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها